close
تبلیغات در تدبیربلاگ
آگهی صنعتی
بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
آمار
Statistics
آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 2
آي پي ديروز : 5
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 126
بازدید سال : 153
بازدید کلی : 153
اطلاعات شما
آی پی : 34.204.193.85
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز : چهارشنبه 7 خرداد 1399
میزکار
Panel
ورود کاربران
نام کاربري :
کلمه رمز :


عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
مطالب پربازدید
Favorite Posts
تبادل لینک هوشمند
Auto Link
عنوان لينك
توضيحات :
آدرس لينك
كد امنيتي
جستجو
Search
آرشیو
Archive
خبرنامه
NewsLetter
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
اختصاصی قاب کردن پایداری برای تجارت الکترونیکی

معرفی ماتریس Quotient Quotient (تجارت الکترونیکی)

در جنگی برای به دست آوردن این وفاداری مصرف کننده زودگذر ، بیشتر فروشگاه های تجارت الکترونیکی در هند در حال حاضر در حالت تخفیف عمیق فعالیت می کنند و تقریباً همه در معرض خسارات عملیاتی عظیم هستند. با این وجود ، با پیشرفت صنعت ، شرکت های تجارت الکترونیک باید با کاهش هزینه های عملیاتی و بهبود بهره وری از منابع ، تمرکز بیشتری روی بهبود سودآوری داشته باشند.


تجارت الکترونیکی شیوه خرید مردم در سطح جهانی را تغییر می دهد. در طی دو دهه گذشته ، شرکت های تجارت الکترونیکی چند میلیارد دلاری به وجود آمده اند. شرکت های تجارت الکترونیک حتی با توجه به افزایش مقیاس و موفقیت ، تمرکز خود را بر روی پایداری محیط زیست بر خلاف برنامه های تولید و مصرف پایدار که توسط خرده فروشان برجسته دنیا مانند والمارت و ایکا انجام گرفته اند ، تغییر نداده اند.
با تحقق نیاز حاد صنعت تجارت الکترونیک برای شروع به فکر کردن در مورد تأثیرات زیست محیطی خود ، چشم انداز پایداری در ایجاد فعالیت های تجارت الکترونیکی برای ایجاد یک ماتریس quotient پایدار تجارت الکترونیکی قرار گرفت. ماتریس Quotient Quotes (پایداری تجارت الکترونیکی) به راهنمایی شرکتهای تجارت الکترونیکی کمک می کند تا آمادگی و وضعیت فعلی خود را هنگام انجام عملیات با محیط زیست پایدار ارزیابی کنند. این ماتریس همچنین مسیر مشخصی را نشان می دهد که شرکت های تجارت الکترونیک باید از آن استفاده کنند تا عملیات خود را سبزتر کنند.


سناریوی تجارت الکترونیکی در هند

تجارت الکترونیکی به طور ناگهانی در بازار هند منفجر شد. آنچه ده سال پیش یک مفهوم غیرقابل استفاده بود اکنون یک صنعت 3.5 میلیارد دلاری آمریکایی با حدود 20 میلیون کاربر فعال و نرخ رشد سالانه 34 درصد است. Flipkart و Snapdeal برای سال 2015 اهداف Grouch Merchandising Value (GMV) را به ترتیب 8 میلیارد و 10 میلیارد دلار تعیین کرده اند زیرا بازار آماده است تا شاهد رشد حتی بیشتر باشد. فروشگاه های آجر و ملات در حال حاضر گرما را حس می کنند ، زیرا هندی های جوان اکنون به جای مراجعه به فروشگاه های فیزیکی برای خرید ، راحتی سفارش از خانه ها (در بالاترین تخفیف) را انتخاب می کنند. این امر در مورد همه چیز از لباس ، کفش و جواهرات برای موبایل ، لپ تاپ ، و حتی جالب مبلمان ، کولر گازی و یخچال استفاده می شود.
تأثیرات زیست محیطی تجارت الکترونیکی در مقابل فروشگاه های آجر و ملات

مطالعات مختلف به طور مداوم تأکید کرده اند که تجارت الکترونیکی تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی پایین تر از فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی دارد. این امر در درجه اول با کاهش حمل و نقل مصرف کننده به مغازه ها و از طریق آن انجام می شود ، که با تحویل آخرین مایلی تجارت الکترونیکی جایگزین شده است. چندین محصول به آدرسهای مختلف در سیستم تحویل مایل به تجارت الکترونیکی تلفیق می شوند و با افزایش تعداد کاربران تجارت الکترونیکی ، ردپای هر مورد از تحویل مایل آخر کاهش می یابد. همانطور که شکل 2 نشان می دهد ، بیشترین کمک کننده به ردپای کربن در فروشگاه های خرده فروشی ، حمل و نقل مصرف کننده ، انبارداری و عملیات فروشگاه های خرده فروشی است در حالی که بیشترین همکاری در تجارت الکترونیکی ، تحویل ، انبارداری ، بسته بندی و شبکه های رایانه ای است.

پایداری تجارت الکترونیکی: نیاز به اندازه گیری و اندازه گیری

امروز ، شرکت های تجارت الکترونیکی در هند فقط به دنبال یک شماره هستند و این پایگاه مصرف کننده آنها است. در حال حاضر ، هیچ شرکت تجارت الکترونیکی در هند تلاش نکرده است حتی تأثیرات زیست محیطی آنها را اندازه گیری کند. با این حال ، این تمرین نه تنها به شرکت ها اجازه می دهد تا تأثیر خود را بر محیط زیست بکاهند ، بلکه می توانند به عنوان یک تمایز دهنده مؤثر در اکوسیستم عمل کنند که در آن شرکتهای مختلفی که همان کالاها را می فروشند ، برای وفاداری مصرف کننده در رقابت هستند.

علاوه بر این ، اکثر شیوه های ارتقاء حفظ منابع و پایداری منجر به شدت کمتری مواد و انرژی می شود که برای شرکت های تجارت الکترونیکی به یک خط پایین تر تبدیل شده است. در جنگی برای به دست آوردن این وفاداری مصرف کننده زودگذر ، اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیکی در هند در حال حاضر در حالت تخفیف عمیق فعالیت می کنند و تقریباً همه در معرض ضررهای عملیاتی بزرگی هستند. آنها می توانند این عمل را حفظ کنند زیرا شرکت های تجارت الکترونیکی با سرمایه گذاری در هند امروز جیب های عمیقی دارند. با این حال ، با رشد صنعت ، شرکتهای تجارت الکترونیک نیاز دارند تا با کاهش هزینه های عملیاتی و بهبود بهره وری منابع ، تمرکز بیشتری روی بهبود سودآوری داشته باشند.

شیوه های سبز همچنین می تواند به کسب امتیاز قهوه ای از سرمایه گذاران مسئول کمک کند و این می تواند یک عامل مهم باشد زیرا کل فضای تجارت الکترونیکی در هند اکنون با بودجه VC در حال ورشکستگی است.

با این حال ، قبل از قضاوت یک شرکت تجارت الکترونیکی "Green-ness" قابل قضاوت است ، برای تعیین پارامترها و معیارها برای سنجش مقدار پایداری آنها ضروری خواهد بود.

پارامترهای موثر بر "Quotient پایداری تجارت الکترونیکی"

پارامترهای گسترده ای که به شرکت تجارت الکترونیکی Sustainability Quotient کمک می کند عبارتند از: تدارکات شامل شبکه های تحویل ، مکانیزم بسته بندی و بازگشت و کارآیی منابع مراکز داده و دفاتر.

انبارداری بیش از حد یک عامل مهم برای اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیکی (حتی آنهایی است که با الگوی بازار فعالیت می کنند). با این حال ، مدیریت موجودی در این مطالعه گنجانده نشده است زیرا بهینه سازی موجودی و بهترین شیوه های انبارداری حتی برای فروشگاه های آجر و ملات قابل استفاده است. علاوه بر این ، با وجود بسیاری از فروشگاه های بزرگ تجارت الکترونیکی که بر اساس مدل بازار فعالیت می کنند ، بیشترین بهینه سازی انبار بر عهده فروشندگان است و نه فروشگاه های تجارت الکترونیکی.

به همین ترتیب ، در حالی که راندمان منابع مراکز داده و دفاتر از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، آنها تنها در حدود 10 درصد از انتشارهای مرتبط با تجارت الکترونیکی تأثیر می گذارند. این امر در درجه اول به این دلیل است که تعداد بسیار زیادی از سفارشات توسط تعداد بسیار کمی از کارمندان اداره می شوند. به عنوان مثال ، Flipkart ، با GMV 1 میلیارد دلار ، فقط 15000 کارمند دارد. دلیل آن این است که بهبود کارآیی مرکز داده شرکتهای تجارت الکترونیکی بسیار شبیه به هر شرکت فناوری اطلاعات است.

ماتریس Quotient Quotient E-commerce

ماتریس Quotient Sustainability Quotient که در زیر ارائه شده است ، نشان می دهد که یک شرکت تجارت الکترونیکی پایدار در جنبه های مختلف فعالیت خود چگونه است. این پارامترها پارامترهای مورد بحث در بالا را جمع آوری می کند و در زیر خلاصه می شود - دامنه های ارزش نشان دهنده عملکرد نماینده شرکت های تجارت الکترونیک است. جنبه های زیست محیطی در عملیات آنها.

تأثیر اصلی (85 درصد از تولید گازهای گلخانه ای) در مقدار پایداری یک شرکت تجارت الکترونیکی به لجستیک بستگی دارد. به همین دلیل ، ماتریس Quotient E-Commerce Sustainability ، اجزای مختلف لجستیک- تحویل ، بسته بندی و بازده را در نظر می گیرد.

شرح مفصلی از پارامترهای در نظر گرفته شده در ماتریس Quotient Sustainability در بخش های بعدی این گزارش ارائه شده است. ظاهراً اکثر شرکت های هند امروز در سطح پایین ماتریس قرار دارند.

شنبه سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و نه - 3:57 نویسنده : 8 بازدید نظرات(0)
مطالب مرتبط
Related Posts
بخش نظرات این مطلب
Post Comments
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
شکلک :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نحوه ارسال :
کد امنیتی :