close
تبلیغات در تدبیربلاگ
آگهی صنعتی
بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
آمار
Statistics
آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 2
آي پي ديروز : 5
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 129
بازدید سال : 156
بازدید کلی : 156
اطلاعات شما
آی پی : 34.204.193.85
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز : چهارشنبه 7 خرداد 1399
میزکار
Panel
ورود کاربران
نام کاربري :
کلمه رمز :


عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
مطالب پربازدید
Favorite Posts
تبادل لینک هوشمند
Auto Link
عنوان لينك
توضيحات :
آدرس لينك
كد امنيتي
جستجو
Search
آرشیو
Archive
خبرنامه
NewsLetter
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
اختصاصی آیا ما دوباره تعطیلات کروز را دوباره انجام خواهیم داد؟

دیوید ریچه و همسرش کارولین باید لحظه ای در حال نوشیدن کوکتل هایی در اقیانوس هند باشند.

اما آخرین تعطیلات خط مسافرتی آنها به دلیل شیوع coronavirus لغو شده است. و آنها آن را از دست می دهند - همانطور که جانبازان تعطیلاتی در سفر به مسافرت تأیید کردند که در طی دو دهه گذشته نزدیک به 20 سال بوده اند.

برای زوج بازنشسته ای از پلیموت همه اتفاقات افتاد. دیوید می گوید: "من به آژانس های مسافرتی اعزام شدم تا تعطیلات ارزان قیمت را در قناری ها رزرو کنم ، و برگشتم که یک سفر دریایی را در دریای سرخ رزرو کردم." "کارولین به مدت دو هفته با من صحبت نکرد."

اما آنها آن را دوست داشتند ، و از آنجایی که آنها به سراسر جهان با کشتی های کروز سفر کرده اند. از بالتیک تا کارائیب و از استرالیا به برزیل.

برای آنها این تعطیلات عالی است ، همانطور که دیوید توضیح می دهد: "ما این ایده را داشتیم که همه چیز در مورد عبور از اقیانوس اطلس باشد ، نشستن روی عرشه های روی صندلی با پتو روی زانوها." [اما در واقعیت] ، کشتی ها واقعاً هتل های سیار هستند و ما هر روز در جایی متفاوت از خواب بیدار می شوید ... ما از آن استفاده می کنیم تا به مکانهایی برویم که می خواهیم ببینیم

.

اما این هتل های شناور اکنون همه به سرعت به بندر باز می گردند و مسافران خود را تخلیه می کنند و مورد سوء استفاده قرار می گیرند. این صنعت به تازگی ویران نشده است ، بلکه به کلی عمل متوقف شده است. برای آن ، coronavirus طوفان کامل بوده است.

این یک صنعت به ارزش 46 میلیارد دلار (37 پوند پوند) در سال ، با 26 میلیون مسافر در سال ، تقریباً در یک شبه ایستاده است.

از قضا ، این صنعت به خوبی برای شیوع بیماری در کشتی های خود آماده بود ، همانطور که قبلاً بارها اتفاق افتاده است ، اغلب اوقات نورو ویروس "اشکال استفراغ".

با این حال ، این کریستوفر مولر ، استاد میهمان نوازی در دانشگاه بوستون ، توضیح داد که این بار این طرح به طرز فجیعی افتاد

اگر مسافران بیمار شوند چه باید کرد

وی می گوید: "بدترین کاری که می توانید انجام دهید [اگر مسافران بیمار شوند] نگه داشتن افراد در سواری است." "برنامه این است که به نزدیکترین بندر بروید ، همه را پیاده کنید و سپس کشتی را ضد آب کنید".

به طور معمول ، این بدان معنی است که کشتی آماده است تا طی چند هفته دوباره کشتی را آغاز کند ، اما این بار "دولت ها آنها را مجبور کردند که مردم را در آنجا نگه دارند" ، اضافه می کنند. "این تقصیر صنعت نبود ، آنها معمولاً این کار را نمی کردند."

این مشکل با این واقعیت بدتر شد که بسیاری از دریانوردان مسافرتی مدرن دارای کابین نسبتاً کمی هستند ، زیرا الگوی اقتصادی این صنعت به گرفتن هرچه بیشتر مسافر در پول های اسپا کشتی ، رستوران ها ، کافه ها و مغازه ها بستگی دارد.

تبلیغات بد در نتیجه ، به دلیل مسافرانی که در کشتی های مسافرتی در جلوی ساحل در قرنطینه رنج می برند ، از کار افتادن این صنعت دشوار خواهد بود.

بنابراین ، آیا این امر گسترش سریع صنعت در سالهای اخیر را معکوس خواهد کرد؟ مطمئناً این بخش یک مشکل اساسی دارد و این بدان معناست که احتمالاً بیش از سایر بخش های صنعت گردشگری و مسافرت مانند بخش هواپیمایی از این رنج می برد - در مکان های بالا دوستان کمی دارد.

بیشتر کشتی های دریایی در ایالات متحده و اروپا ثبت نام نمی کنند اما در جاهایی مانند پاناما و باهاما در دریاها فعالیت می کنند.

این صنعت به دو دلیل این کار را انجام می دهد - ثروت مالیاتی را پس انداز می کند ، و این بدان معنی است که آنها مجبور نیستند قوانین کار آمریکایی یا اروپایی را رعایت کنند. این به شرکتها امکان می دهد تا کارگران ارزان قیمت را از کشورهای در حال توسعه استخدام کنند ، به آنها مبلغ کمتری بپردازند و سخت تر کار کنند.

با این حال ، اکنون ، اجتناب از مالیات و استخدام کارگران ارزان قیمت خارجی چندان هوشمندانه به نظر نمی رسد - صنعت خط مسافرتی به طور خاص در برنامه های نجات بازرگانی ایالات متحده قرار نگرفته است. این صنعت ممکن است در شرایط سختی قرار داشته باشد ، اما در تاریکی گریه می کند.

سه شنبه نهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و نه - 15:7 نویسنده : 11 بازدید نظرات(0)
مطالب مرتبط
Related Posts
بخش نظرات این مطلب
Post Comments
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
شکلک :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نحوه ارسال :
کد امنیتی :