close
تبلیغات در تدبیربلاگ
تبادل بازدید
بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
آمار
Statistics
آمار مطالب
کل مطالب : 65
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 7
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 9
آي پي ديروز : 8
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 475
بازدید سال : 1215
بازدید کلی : 1215
اطلاعات شما
آی پی : 54.237.183.249
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز : شنبه 5 مهر 1399
میزکار
Panel
ورود کاربران
نام کاربري :
کلمه رمز :


عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
مطالب پربازدید
Favorite Posts
تبادل لینک هوشمند
Auto Link
عنوان لينك
توضيحات :
آدرس لينك
كد امنيتي
جستجو
Search
آرشیو
Archive
خبرنامه
NewsLetter
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
اختصاصی اراده چیه و چطوری تقویت میشه
اراده چیه و چطوری تقویت میشه

چند روز پیش یه استوری گذاشته بودم درباره اینکه بهم بگین فکر میکنین اراده با چی تقویت میشه . و اما جواب های که گرفتم عمدتا این موارد بودند:

* ورزش

* عشق

* توکل و صبر

* جمله تو هیچی نمیشی

* کتاب های مفید مث اثر مرکب

از اونجایی که ذهنم با سرچ تو مقاله ها و رفرنس های علمی خیلی از موارد توجیه میشه، رفتم سراغ سرچ کردن تو این حوزه و اما به یه سری مطالب جالب رسیدم که به طور خلاصه در ادامه آوردمشون.اراده معمولاً وقتی احساس یک درگیری درونی می کنید به عنوان یک واکنش مغز تعریف می شود. این بدان معناست که شما باید کاری انجام دهید و می دانید که درست است اما از آن جلوگیری می کنید. یا برعکس ، شما دوست دارید کاری انجام دهید که می دانید درست نیست.

این کار یک ماژول است (می دانم که اصطلاح صحیحی نیست ، اما آن را از طریق یک رایانه قبول کنید :)) از مغز ، که درست در جلوی پیشانی قرار دارد و قشر جلوی مغز نامیده می شود ، که در واقع تصمیم گیری است. قدرت ، و این در اینجا انجام می شود. حالا چگونه می توان آن را تقویت کرد؟

1- ظرفیت خود را در شرایط فشار زیاد افزایش دهید. بیاموزید که چگونه شرایط استرس زا را مدیریت کنید.

2- خود را مدام تشویق کنید. هر وقت می گویید من نمی توانم ، شما در واقع بازخوردی به مغز خود دارید که محدودیت های آنها را به شما یادآوری می کند و این کلمات و این نوع ادبیات را در ذهن شما هک می کند ، آنچه را که دوست ندارید و باید داشته باشید.

3- منابع انرژی شما باید درست باشد. به اندازه كافی بخوابید تا در مواقع بحرانی مغز شما در واقع كیفیتنیك محیطی انرژی كافی را برای آن وضعیت استرس زا به وجود آورد.

4 - تغذیه مناسب: نکته جالبی که خواندم این است که گلوکز خون به شدت در تقویت تصمیم گیری کمک می کند و به طور مستقیم با این قسمت از مغز در ارتباط است و منبع منبع تغذیه در واقع است.

اکنون چه غذاهایی را می توانید پیدا کنید؟

1- پروتئین هایی مانند ماهی ، گوشت ، پنیر و کره بادام زمینی

2- چربی هایی مانند کره ، روغن زیتون

3- کربوهیدرات

و ...

البته باید بین این همه تعادل برقرار شود. این بدان معناست که شما به طور قطع نباید از مصرف این مواد زیاده روی کنید. خود را در موارد چرب و فلفل محدود نکنید و سپس کلسترول خود را بالا ببرید. سارا گفت چربی بخور ، اراده ما قوی تر خواهد بود :)).

و البته آخرین راهی که به آنجا رسیدم ارائه یک بررسی (جایزه) بود. دیدید که بچه ها در یک اتاق برای صرف غذای خوشمزه تنها هستند ، بعد بیرون می روند و بر می گردند؟ اگر کودک قدرت کنترل خود را داشته باشد ، آیا او را پاداش می دهند؟ به خاطر استقامت و ظرفیتی که در این مدت داشتید به خود پاداش دهید.

دوشنبه سیزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و نه - 21:10 نویسنده : 14 بازدید نظرات(0)
مطالب مرتبط
Related Posts
بخش نظرات این مطلب
Post Comments
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
شکلک :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نحوه ارسال :
کد امنیتی :