close
تبلیغات در تدبیربلاگ
آگهی صنعتی
بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
آمار
Statistics
آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 2
آي پي ديروز : 5
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 122
بازدید سال : 149
بازدید کلی : 149
اطلاعات شما
آی پی : 34.204.193.85
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز : چهارشنبه 7 خرداد 1399
میزکار
Panel
ورود کاربران
نام کاربري :
کلمه رمز :


عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
مطالب پربازدید
Favorite Posts
تبادل لینک هوشمند
Auto Link
عنوان لينك
توضيحات :
آدرس لينك
كد امنيتي
جستجو
Search
آرشیو
Archive
خبرنامه
NewsLetter
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
اختصاصی سالم ترین روش برای دم کردن قهوه - و احتمالاً عمر شما طولانی تر است

نوشیدن قهوه فیلتر شده برای سلامتی بهتر است


این مطالعه جدید بیش از نیم میلیون زن و مرد نروژی سالم بین 20 تا 79 سال را طی یک دوره 20 ساله دنبال کرد.
نتایج نشان داد که نوشیدن قهوه جوشانده یا فاقد فشار ، خطر مرگ در مردان 60 ساله و بالاتر را به دلیل افزایش مرگ و میر قلبی عروقی افزایش می دهداما نوشیدن قهوه فیلتر شده - به عنوان مثال از طریق یک فیلتر کاغذ ، سالم تر از نوشیدن قهوه به هیچ وجه سالم نبود.
قهوه فیلتر شده با 15٪ کاهش خطر مرگ و میر از هر علت ، 12٪ کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی در مردان و 20٪ خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی در زنان در مقایسه با نوشیدن قهوه ارتباط ندارد.
در حقیقت ، این مطالعه نشان داد افرادی که روزانه یک تا چهار فنجان قهوه فیلتر شده می نوشند ، کمترین میزان مرگ و میر را دارند.
تل گفت: "این یافته که کسانی که مشروبات الکلی می نوشند کمی بهتر از آنهایی که نوشیدن قهوه نمی نوشند انجام شده است ، توسط هیچ متغیر دیگری مانند سن ، جنس یا عادات سبک زندگی قابل توضیح نیست. بنابراین ما فکر می کنیم این مشاهدات صحیح است."
توصیه‌های مبتنی بر شواهد

این یافته ها تحقیقات دیگری را نشان می دهد که مزایای سلامتی قهوه را برجسته می کند. طبق اعلام انجمن قلب آمریکا ، قهوه فیلتر شده می تواند تمرکز ذهنی شما را تشدید کند ، خلق و خوی را تقویت کرده و عملکرد را در حین ورزش بهبود بخشد.
مجله پزشکی بریتانیا در سال 2017 یک مطالعه عظیم چتر منتشر کرد که به بررسی بیش از 200 متاآنالیز در مورد فواید سلامتی قهوه پرداخته و نشان داد که نوشیدن سه تا چهار فنجان قهوه سیاه در روز بیشترین مزایای سلامتی را در بر دارد.
این موارد شامل کاهش خطر بیماری قلبی است. انواع بیشماری از سرطان؛ و اختلالات عصبی ، متابولیک و کبد. و همچنین مرگ و میر کلی مطالعات دیگر نشان داده است که قهوه خطر ابتلا به ملانوما ، بیماری های قلبی ، بیماری مولتیپل اسکلروزیس ، دیابت نوع 2 ، بیماری کبد ، سرطان پروستات ، آلزایمر ، کمردرد مربوط به رایانه و موارد دیگر را کاهش می دهد.
البته هیچ چیز عالی نیست. دلایلی وجود دارد که ممکن است بخواهید قهوه را محدود کرده یا از آن خودداری کنید.
خواب خود را تماشا کنید. درایر پیشنهاد کرد: "اگر در خوابیدن مشکلی دارید ، بهتر است در عصرانه یا نزدیک به خواب از قهوه و تمام منابع کافئین خودداری کنید."
اگر در معرض خطر شکستگی هستید ، مراقب باشید. در مجله پزشکی بریتانیا ، تجزیه و تحلیل ژورنال پزشکی بریتانیا نشان داد که میزان بالای قهوه (بیش از چهار فنجان در روز) با خطر بیشتری برای شکستگی در خانمهایی که قبلاً احتمال بیشتری داشتند ، اما در آقایان نبوده است.
زنان باردار نیز باید محتاط باشند. میزان مصرف قهوه بیشتر باعث افزایش خطر تولد زودرس و زایمان و همچنین وزن کم هنگام تولد در نوزادان شد. طبق این بررسی ، احتمالاً این امر به این واقعیت است که نیمه عمر کافئین در دوران بارداری دو برابر می شود و دوز کافئین در هر فنجان افزایش می یابد.
نه برای کسانی که پارکینسون دارند. مطالعه ای که در سپتامبر 2017 منتشر شد ، عقاید معکوس در مورد مزایای بیماری پارکینسون را که مدت ها تصور می شد از آن به کافئین کمک می کند ، برعکس کرد. محققانی که برای اولین بار دریافتند قهوه باعث کاهش لرز در افراد مبتلا به پارکینسون شد ، برگشتند و نمونه طولانی تری از بیماران را برای مدت زمان طولانی تر مطالعه کردند. این بار ، آنها هیچ تفاوتی بین کسانی که قرص کافئین مصرف می کنند و کسانی که دارونما مصرف می کنند نبودند. پس از بازگشت اطلاعات منفی ، مطالعه متوقف شد.
کارشناسان گفتند ، اما برای اکثریت قریب به اتفاق ما قهوه درست است.
تل گفت: "برای افرادی كه می دانند كلسترول بالایی دارند و می خواهند در مورد آن كاری انجام دهند ، از تهیه كیفیت تصفیه نشده ، از جمله قهوه ساخته شده با كافه ای ، خودداری كنید." "برای هر کس دیگر ، قهوه خود را با وجدان روشن بنوشید و به سمت فیلتر شده بروید."

نکات مهم در رابطه با قهوه


شیر کم چرب را اضافه کرده و خامه را پرش کنید. درایر با بیان این که شیر کم چربی کالری کمتری دارد و به جبران تلفات کلسیم کمک می کند (یک قاشق غذا خوری فقط 6 کالری دارد اما 19 میلی گرم کلسیم) کمک می کند: "کرم در حدود 50 کالری و 3 گرم چربی اشباع در هر قاشق غذاخوری کمک می کند."
از قند موجود در قهوه خودداری کنید. وی گفت: "یک قاشق چای خوری شکر حاوی 16 کالری است. ممکن است خیلی به نظر نرسد ، اما اگر دو قاشق چای خوری به دم کرده اضافه کنید و روزانه چند فنجان بنوشید ، کالری ها افزایش می یابد."

یکشنبه هفتم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و نه - 16:53 نویسنده : 17 بازدید نظرات(0)
مطالب مرتبط
Related Posts
بخش نظرات این مطلب
Post Comments
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
شکلک :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نحوه ارسال :
کد امنیتی :