close
تبلیغات در تدبیربلاگ
آگهی صنعتی
بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
آمار
Statistics
آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 2
آي پي ديروز : 5
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 127
بازدید سال : 154
بازدید کلی : 154
اطلاعات شما
آی پی : 34.204.193.85
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز : چهارشنبه 7 خرداد 1399
میزکار
Panel
ورود کاربران
نام کاربري :
کلمه رمز :


عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
مطالب پربازدید
Favorite Posts
تبادل لینک هوشمند
Auto Link
عنوان لينك
توضيحات :
آدرس لينك
كد امنيتي
جستجو
Search
آرشیو
Archive
خبرنامه
NewsLetter
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
اختصاصی چگونه در خانه ورزش کنیم وقتی سالن ها بسته است

آموزش فلسفه برای ورزش در خانه


اینها زمان‌های سختی هستند. خودت که می دونی. کم‌تر بدیهی است که جنبه مثبت تری وجود دارد: زمان‌های دشوار توانایی بیرون آمدن هوشمندانه، انعطاف‌پذیری بیشتر و بله، در سلامت و آمادگی بهتر را به شما پیشنهاد می‌دهند.

این کم‌تر در مورد عضلات دو سر بازو و PRs و بیشتر در مورد ارتباط بین طرز تفکر، سلامتی، تناسب اندام و تبدیل شدن به فرد بهتری است، بنابراین شما می‌توانید دیگران را هدایت کنید و یک مثال برای آن‌ها ارائه کنید. اکنون همه چیز در مورد حفظ یک طرز فکر مثبت و ظهور پیروزمندانه از این زمان‌های دشوار است.

یک مجموعه کامل از وزن‌ها، dumbbells، و بارها، کابل‌ها و ماشین‌ها ایده‌آل هستند. اما اینها زمان‌های ایده‌آلی نیستند. پس این خبر خوب است: شما هنوز می‌توانید یک هیکل باورنکردنی بسازید و از از دست دادن ماهیچه حتی با تجهیزات محدود کننده و / یا تجهیزات محدود هنگامی که در خانه ورزش می‌کنید، جلوگیری کنید.

در شرایط جوی فعلی، برخی ملاحظات خاص برای کمک به شما برای به حداکثر رساندن میزان سلامت در طول مسیر مورد نیاز است. آنچه در ادامه می‌آید، قدم‌های روزانه است که باید در نظر بگیرید، همچنین نکات آموزشی تاکتیکی برای تنظیم ورزش بر روی مگس.

مراحل سلامتی و سلامتی روزانه
قبل از انجام هر گونه تمرین در خانه، این گام‌ها را برای کاهش سطح استرس خود و آماده‌سازی بدن خود برای حرکت در نظر بگیرید.

مدیتیشن روزانه


mediate برای هر صبح ۳ تا ۱۰ دقیقه اول کار کنید.

در مواقعی مانند همه‌گیر شدن کنونی، تمرین‌های امداد بر استرس، کلید سلامت حقیقی و تناسب اندام هستند. مدیتیشن زمانی ثابت شده‌است که به افراد کمک می‌کند با استرس، اضطراب و افسردگی مقابله کنند [ ۱ ]. با این همه عدم قطعیت، شروع یک تمرین مدیتیشن روزانه به شما کمک می‌کند تا آبه‌ای آشفته را از پیش هدایت کنید.

معمول‌ترین دلیل خود - خرابکاری زمانی که نوبت به تناسب برسد، می توان در یک کلمه خلاصه کرد: استرس.

زمانی که با استرس مبارزه می‌کنید (و چه کسی این روزها این کار را نمی‌کند؟) ، شما ورزش را رها خواهید کرد و به خوردن غذاهای ناسالم، نوشیدن بیش از حد، نوشیدن زیاد، و خوابیدن بیش از حد کم خواهید داد. همه اینها توانایی شما برای پیشرفت را تضعیف می‌کنند و قدرتمندتر، لاغرتر و سالم‌تر می‌شوند.

رستوران و رستوران؟ حمله به طور مستقیم از طریق مدیتیشن انجام می‌شود. شما قادر خواهید بود که به دلیل این که بسیاری از مردم برای رسیدن به پیشرفتی که استحقاق آن را دارند، مبارزه کنند، بهتر عمل کنید.

هر روز صبح قبل از رفتن به برنامه، مدیتیشن را امتحان کنید و یا از برنامه‌ای مانند headspace استفاده کنید که در حال حاضر در طی شیوع بیماری در حال ارائه خدمات رایگان است.

سرما خوردگی


آیا می‌خواهید در صبح یک ضربه مثبت به شما وارد شود؟ ۳۰ دقیقه با آب سرد پرش کنید.

بی‌رحمی این عمل، قدرت گرفتن هر اندیشه‌ای است که در ذهن خود دارید. هوا سرد است … این تنها چیزی است که شما می‌توانید در موردش فکر کنید، اما بعد از ۳۰ دقیقه شما احساس فوق‌العاده‌ای می‌کنید. ثابت شده‌است که یک دوش آب سرد مزایای شگفت انگیزی مانند کاهش استرس، بهبود انعطاف‌پذیری و قدرت اراده و افزایش اتلاف چربی دارد. فقط حرف مرا قبول نکنید: امتحان کنید، و فقط بعد از این که این کار را کردید، مدیتیشن کنید

پیاده‌روی روزانه


هدف برای ۱۰۰۰۰ قدم در روز.

اگر بتوانید بیرون بروید و حدود ۱۰۰۰۰ قدم در روز بگیرید. راه رفتن به عنوان راهی خوب برای تمیز کردن ذهن، مدیریت استرس و حفظ حداقل میزان افزایش چربی عمل می‌کند.

این ممکن است شبیه یک معامله بزرگ نباشد، اما رسیدن به حدود ۱۰۰۰۰ قدم در روز ممکن است به اندازه ۵۰۰ کالری باشد. در کل این هفته، آن ۳۵۰۰ کالری و یا همان تعداد کالری در یک پوند چربی است.

در صبح راه بروید. هنگام انجام جلسات بر روی تلفن راه بروید. بعد از غذا پیاده‌روی کنید. هنگام گوش دادن به پادکست ها راه بروید. زمان راه رفتن نیاز به زمان مرده ندارد

بن:

زمانی که برای پیاده‌روی می‌روید، زبان خود را بر روی سقف دهان خود فشار دهید و از طریق بینی خود نفس بکشید. تنفس بینی یک تن منافع دارد [ ۲ ] از جمله استخراج بهتر اکسیژن (که می‌تواند به انرژی بیشتری منجر شود)، حفظ pH متعادل در بدن شما از طریق افزایش شکست دی‌اکسید کربن، و کاهش فعالیت عصبی در سیستم عصبی سمپاتیک.

سیستم عصبی دلسوز بدن (مبارزه یا واکنش گریز)را ایجاد می‌کند. وقتی این بیماری به خاطر دوره‌های استرس بالا به شدت بالا است، کورتیزول افزایش می‌یابد، که می‌تواند سیستم ایمنی شما را سرکوب کند، افزایش چربی را افزایش دهد و افزایش ماهیچه را کاهش دهد. داستان بلند مدت: تنفس دهانی فشار را کاهش می‌دهد و سلامتی شما را بهبود می‌بخشد. [ ۳ ]

پنجشنبه یکم خرداد هزار و سیصد و نود و نه - 14:54 نویسنده : 11 بازدید نظرات(0)
مطالب مرتبط
Related Posts
بخش نظرات این مطلب
Post Comments
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
شکلک :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نحوه ارسال :
کد امنیتی :